040-125 0589

JÄTÄ SOITTOPYYNTÖ!


[contact-form-7 404 "Not Found"]

Pyydä tarjous

Pyydä nopea ja ilmainen tarjouspyyntö!

Please leave this field empty.

Ukk

Tarviiko siivota ennen siivousta? – Ei tarvitse. Jos haluat, voit järjestellä ja kerätä tavaroita lattioilta, niin itse siivoukseen jää enemmän aikaa. Tarviiko olla omat siivousvälineet ja -aineet? – Suosittelemme että asiakkaalla on omat välineet ja aineet. Me käytämme julkista liikennettä, joten välineiden kuljettaminen on hankalaa. Tämä myös hygieniasyistä, näin bakteerit eivät pääse leviämään. Aineissa on asiakkailla eri mieltymyksiä, esim tuoksujen ja ympäristöystävällisyyden suhteen. Joka kodissa on erilaisia pintoja, jotka vaativat omanlaisen pesuaineen. Autamme ja neuvomme mielellämme myös näissä asioissa. Miksi toivotte mikrokuitupyyhkeitä, eikö tavalliset rätit kelpaa?
  • Mikrokuidusta valmistetut siivouspyyhkeet irrottavat hyvin likaa ilman puhdistusainettakin.
  • Ovat monikäyttöisiä, kevyitä käyttää, pölyämättömiä ja nukkaamattomia, eikä jätä raitoja pyyhittävään pintaan.
  • Työn fyysinen kuormitus kevenee.
  • Ympäristöystävällinen menetelmä, koska vältytään puhdistusaineiden ja runsaan veden käytöltä.
  • Mikrokuitupyyhkeet pitää aina pestä erillään muusta pyykistä ja ilman huuhteluainetta, jotta sen ominaisuudet pysyvät hyvinä.
Huonekalut, siirrättekö? Mitä jos tulee naarmuja? – Emme siirrä painavia huonekaluja juuri naarmuuntumis- ja loukkaantumisriskin vuoksi. Tarvittaessa voidaan järjestää kaksi kodinhoitajaa, niin painavimpia huonekaluja voidaan turvallisesti siirtää. Tamppaatteko mattoja? – Sovitun ajan puitteissa kyllä, isoimmat parityönä ja tietenkin sään mukaan. Onko teillä höyrypesuria? Jos asiakkaalla on, perittekö lisämaksua? – Ei ole, mutta käytämme laitteita, jos asiakas hankkii/lainaa. Tästä emme myöskään peri mitään lisämaksua. Pitääkö siivousvälineet olla esillä? – Ei tarvitse. Arviokäynnillä katsotaan asiakkaan siivousvälineet ja kirjataan niiden säilytyspaikka palvelukuvaukseen. Onnistuuko kaappien siivous, verhojen ripustaminen/vaihto? – Kyllä onnistuu. Kaikkea voi kysyä, teemme mitä pystymme ja tarvittaessa parityönä. Saanko olla kotona, kun siivooja tulee? – Tietysti. Meitä ei haittaa vaikka olisitte kotona, mutta siivoaminen on toki helpompaa jos koti on tyhjä. Huomioimme aina perheenjäsenten aikataulut ja teemme siivoustyön niiden mukaan. Mitä teen, jos kodinhoitajaa ei kuulu sovittuun aikaan? – Sopimusasiakkaan viestivihosta löytyy vastuuhenkilön puhelinnumero. Hän selvittää asian tai voit myös soittaa suoraan kodinhoitajalle. Pyrimme ilmoittamaan asiakkaalle mahdollisista myöhästymisistä -esim. poikkeavan liikennetilanteen vuoksi- välittömästi jo matkan varrelta. Miten kotieläimet? – Tulemme toimeen eläinten kanssa, mutta niistä olisi hyvä kertoa etukäteen, jotta osaamme varautua. Sijainen tulossa, pitääkö minun neuvoa hänelle työtehtävät? – Ei tarvitse, vakituinen kodinhoitaja opastaa sijaista. Jos jotain menee rikki, miten toimitaan? – Meillä on vastuuvakuutus, joka korvaa vahingot. Kodinhoitaja jättää viestin vahingosta vihkoon sekä ilmoittaa asiasta vastuuhenkilölle. Ottamalla häneen yhteyttä sovitaan korvauksesta joko rahallisena tai uudella vastaavalla tuotteella. Avain kodinhoitajalle vai piiloon? – Avain kodinhoitajalle, tämä on aina turvallisempi vaihtoehto. Säilytämme asiakkaiden avaimia huolellisesti, mutta vakuutuksemme korvaa vahingot, jos ne häviävät. Piilossa olevat avaimet on aina asiakkaan vastuulla. Haluan jättää siivouksen väliin, onnistuuko? – Kyllä onnistuu, kun siitä ilmoittaa viisi arkipäivää ennen. Emme veloita ajoissa peruutetusta siivouksesta. Mitä jos sairastumme?
  • Ilmoitus vastuuhenkilölle mahdollisimman nopeasti, jotta kodinhoitaja ei tule turhaan ja voidaan sopia korvaava käynti.
  • Vatsataudin aikaan emme tule. Flunssa/kuumeilu ei yleensä haittaa, mutta siitä on kuitenkin hyvä ilmoittaa kodinhoitajalle.
Meille tulee remontti/vauva/koiranpentu, voimmeko pitää taukoa? – Kyllä voitte. Toivomme kuitenkin ilmoitusta heti kun tiedätte tauon tarpeesta, näin voimme ottaa esim. ikkunanpesuja siksi aikaa. Vaitiolovelvollisuus – Meillä on vaitiolovelvollisuus ja haluamme aina olla asiakkaan luottamuksen arvoisia. Miten maksu suoritetaan, tarvitseeko/voiko maksaa käteisellä? – Lähetämme laskun jälkikäteen, sopimusasiakkaille aina kuun alussa ja kerta-asiakkaille heti käynnin jälkeen. Teettekö ilman kuittia? – Emme tee. Ostaessanne palveluita meiltä, saatte verotuksessa oikeuden kotitalousvähennykseen, joka on 50 % palveluiden ostojen yhteissummasta vuonna 2017, aina 2.400 €:n saakka. Haluamme maksaa myös asianmukaista palkkaa kotimaisille ammattitaitoisille työntekijöillemme. Näin pystymme takaamaan tyytyväiset työntekijät ja aina laadukkaan työn jäljen.